Laatste berichtje vanuit Stockholm

21 januari 2010 - Stockholm, Zweden

Morgen ochtend vroeg moet ik alweer op weg naar Nederland. Ik vlieg om 10 uur, dus dat betekend kwart over 7 hier de deur uit. Vandaag heb ik heel mijn kamer ingepakt en het past zowaar in m'n koffer + tas!! Daarna naar school om de tickets uit te printen en nog wat avondeten kopen. Gegeten enzo en toen moest ik mijn kamer nog schoonmaken, was allemaal zo gebeurd. Alle posters, kaarsen en andere dingen hebben we in de keuken/gang opgehangen, die zijn nu heel gezellig :) Mijn kamer is nu weer helemaal leeg, het was toch echt wel mijn kamer geworden, nu is het maar saai.

Deze week was er geen school meer voor mij, de mensen van mijn klas begonnen wel aan een nieuw blok, maar wij hadden lekker nog een weekje vakantie. Een aantal Nederlanders gingen gelijk zaterdag al naar huis, Nienke ging zondag en de rest is ook in de loop van de week weg gegaan op Tom, Juul, Inge en ik na. De hele week lekker rustig aan gedaan, nog even naar de stad, nog even naar Gamla Stan, beetje uitslapen, nog even trainen.

Dinsdag heb ik nog een wedstrijd gespeeld, we moesten tegen de nummer 2 in de poule spelen. Ze waren dus veel beter dan ons, maar het ging wel echt lekker! Gisteren nog even voor het laatst gaan trainen, er waren wel veel mensen, dus dat was wel leuk! Ze vonden dat ik in de zomer maar terug moest komen om even te komen tafeltennissen... dat zien we nog wel.. Na het trainen hadden we bij ons in de gang een tweede afscheidsfeestje, ook daar was het weer heel erg gezellig!

Ik vind het wel een beetje jammer dat ik weer naar huis moet, het is hier gewoon zo leuk!! Maar ik denk dat als ik eenmaal thuis weer een beetje gewend ben ik het ook wel weer leuk vind om weer thuis te zijn. Maandag begint school in Leiden weer, dit weekend nog een aantal dingen regelen en verslagen schrijven enzo.. Maandag moet ik gelijk van half 9 tot half 5 naar school dus ik mag niet even rustig wennen, nee, gewoon gelijk weer 6 uur opstaan! Maar toch wel weer leuk om iedereen in Leiden ook weer een keertje te zien!

Tot in Nederland!

Lynn

1. Jan:
    21 januari 2010
    Tot op Schiphol morgen, een goede vlucht
  2. Cora en Roland:
    22 januari 2010
    Jammer om weg te gaan en inderdaad leuk om thuis te komen.
    Op naar nieuwe bestemmingen :)
  3. Nelleke:
    22 januari 2010
    Vond het heel leuk om je zo lezend te volgen!
    Wens je een leuke laatste avond en een goede terug reis. Voorzichtig en tot snel.

x van ons 4-en.
  4. Marlouk:
    22 januari 2010
    En ben je nu al in Nederland? ik wil je dan heel snel weer zien en spreken om al je verhalen nog een keer te horen:D

Xx Marlouk