Kerstvakantie!

23 december 2013 - Stockholm, Zweden

Zo mijn laatste weekje op school voor dit jaar zit er ook weer op! Langzamerhand werd de klas steeds leger en kon je aan iedereen zien dat ze er echt aan toe waren om weer even naar huis te gaan.

Deze week is er net zoveel gebeurd. Maandag hebben we na school de verjaardag van iemand uit m'n klas gevierd en dinsdag hadden we een kerstfeestje voor alle mensen van Biomedische Wetenschappen. Woensdag en donderdag gewoon de normale routine, eerst naar school en dan nog even sporten.

Vrijdag was de klas op school al voor de helft leeg, die zaten al lekker in het vliegtuig naar huis. We hadden gelukkig maar tot 12 uur les! 's avonds was er bij ons in het gebouw een feestje om het einde van het semester te vieren. Dat gebeurde met MEGA pizza's!

mega pizza

Helaas ging de rest van de mensen dit weekend naar huis en blijven er hier niet zoveel meer over :(
Het goede nieuws is dat we de kortste dag van het jaar gehad hebben en ik eindelijk tijd heb om wat daglicht te zien in de vakantie!

licht! < 3 uur en nog niet (helemaal) donker!!! Yes!!

Verder heb ik nog wat leuke kaartjes en een foto gehad, de verzameling aan m'n muur blijft groeien! :)

kaartje  muur

Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen en alvast een gelukkig nieuw jaar!

olaf

x Lynn

1. Jan:
    24 december 2013
    Hi Lynn, ondanks dat veel mensen weg zijn wordt het vast een goede kerst daar in Stockholm (of ga je ook terug?). Lijkt me weer eens wat anders. Komt er nog bezoek over vanuit NL?

Hou je taai!! xXx
  2. Lynn:
    25 december 2013
    Nee ik blijf hier! En er komt ook niemand op bezoek.. maar dat is niet erg, ik vermaak me wel!

x
  3. Jan:
    25 december 2013
    Tot wanneer zit je nog in Stockholm?
  4. Jan:
    25 december 2013
    Als ik een oppas voor de hond kan regelen kom ik vrijdag 17 jan naar Stockholm, maandag de 20e ga ik dan weer terug. Ben je er dan nog?